הסוף לשקרים ברשת: פעיל השמאל ישלם ליאיר נתניהו 20 אלף ש"ח

    שלמה ריזל No Comments on הסוף לשקרים ברשת: פעיל השמאל ישלם ליאיר נתניהו 20 אלף ש"ח

    פעיל השמאל אייבי בנימין ממארגני המחאה בפתח תקווה להדחת ראש הממשלה, פרסם ברשת סיפור שקרי ובדוי כנגד בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו, היום פסק בית המשפט כי הפרסום השקרי יעלה ביוקר לפעיל השמאל והוא ייאלץ להיפרד מ-27,500 ש"ח

    יאיר נתניהו צילום: פלאש 90
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסוף להפקרות ברשת: בית המשפט השלום בתל אביב קבע היום (ראשון) כי פעיל השמאל אייבי בנימין יפצה את בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו בסכום של 20 אלף ש"ח כמו כן ישלם הוצאות משפט בגובה של 7,500 אלף ש"ח.

    בנו של ראש הממשלה, תבע את פעיל השמאל לאחר שאייבי בנימין ממארגני המחאה בפתח תקווה להדחת ראש הממשלה, בדה סיפור שקרי ברשת החברתית בה טען, כי ראש הממשלה ביקש להוציא דרכון בדוי לבנו כדי לנהל חשבונות בנק פיקטיביים. בתביעה נטען כי הפרסום של בנימין מהווה הוצאת דיבה, פגיעה בפרטיות וכן עוולה חוקתית לפי חוק יסוד: כבוד האדם וחירותו. נתניהו תבע 140 אלף שקלים. השניים ניהלו הליך גישור אולם זה נכשל.

    פעיל השמאל אייבי בנימין, לא רק שלא התנצל בתחילה, אלה טען שמדובר בתביעת השתקה מכיוון שבנו של ראש הממשלה הגיש את התביעה כשנה לאחר פרסום הפוסט. בנימין כלל לא התחשב בפרסום השקרי ובדוי שהיסב נזק לדמותו של נתניהו.



    0 תגובות